رئیس بهزیستی دشتستان بر لزوم همکاری دستگاه‌ها برای مناسب‌سازی محیط معلولان تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران علیرضا هوشیار اظهار داشت: بهزیستی دشتستان در سال جاری در مسیر کیفیت‌بخشی به خدمات گام‌های اساسی برداشته و روز به روز این خدمات بیشتر و باکیفیت‌تر شده است.

وی افزود: در دشتستان بیش از 14 هزار نفر در قالب 4 هزار و 500 خانوار از حمایت‌های سازمان بهزیستی برخوردارند و امیدوار هستیم رضایتمندی این عزیزان را فراهم کنیم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: معلولان از اقشار مهم تحت پوشش بهزیستی هستند که باید تنوع خدمات به این قشر را افزایش دهیم.

هوشیار با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به معلولان تصریح کرد: ایجاد فرصت‌های مساوی به معلولان جسمی و حرکتی بر مبنای زندگی تلفیقی در جامعه و همچنین رفع موانع موجود در محیط زندگی شهری جامعه هدف از جمله برنامه‌ها و اهداف بهزیستی است.

این مسئول افزود: معلولان تحت پوشش بهزیستی استعدادهای بسیار خوبی دارند و باید کاری کنیم که این استعدادها شکوفا شوند.

وی بر لزوم مناسب‌سازی محیط برای معلولان تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه‌ها موظف هستند در راستای مناسب‌سازی محیط اقدامات لازم را انجام دهند تا معلولان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

رئیس بهزیستی دشتستان بیان کرد: بهزیستی بیش از 155 خدمت به مددجویان ارائه می‌‌کند و از لحاظ تنوع خدمات روز به روز شاهد خدمات بهتر و متنوع‌تر هستیم.

هوشیار گفت: برای آشنایی با مشکلات مددجویان به طور مرتب به این عزیزان سرکشی می‌کنیم تا بتوانیم معضلات را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.