ستاد مدیریت بحران منطقه10 سمینار مدیریت بحران را با هدف آشنایی شهروندان با حوادث غیر مترقبه بخصوص زلزله و راههای مقابله با آن را در بیمارستان آزادی برگزار کرد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه گفت : در راستاي تداوم آموزش و اطلاع رساني در خصوص زلزله ، سمينار آموزشي مديريت بحران و با حضور پرسنل بيمارستان آزادي در سالن كنفرانس این بيمارستان برگزار شد.
 
  گفتنی است دراين سمينار جانشين دبير ستاد مديريت بحران منطقه با بیان اطلاعات لازم در خصوص زلزله به بيان توصيه هاي فني و مورد استفاده در محيط كار و منزل براي شركت كنندگان پرداخت و كليه تمهيدات قابل اتخاذ قبل از وقوع زلزله ، زمان زلزله و بعد از آن را براي حاضرين مطرح و به كليه سؤالات آنها پاسخ داده شد.
 
  شایان ذکر است در سمينار مزبور كه بمدت 3 ساعت بطول انجاميد ، فيلمهاي كوتاه مرتبط با زلزله نیزبه نمايش درآمد و لزوم آمادگي همه شهروندان و تبديل اين آمادگي به يك فرهنگ براي مردم شهر تهران مورد تأكيد واقع شد. همچنین در پايان اين سمينار آموزشي در خصوص مبحث آتش سوزی که جز حوادث ثانویه بعد از زلزله است مقرر شد كلاسهاي آموزشي اطفاء حريق نيز در بيمارستان برگزار گردد.
برچسب ها: سمینار ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار