باشگاه گیتی پسند با ارسال نامه ای به هیئت فوتبال اصفهان جهت ارسال به رییس کمیته فوتسال خواستار اتخاذ تمهیدات ویژه به منظور بازی روز جمعه برابر دبیری تبریز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، حالا که فينال صدر جدولي ليگ برتر فوتسال نزديک شده و جمعه برگزار مي‌شود، تيم گيتي پسند مدتي قبل از شروع بازي به مواردي که در سالن علوم پزشکي تبريز براي اين تيم مشکل ساز بوده است اعتراض کرد و نامه رسمي آن را به کميته فوتسال ارائه کرد.
 
در بخشی از نامه علی طاهری خطاب به ریاست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به ظرفیت سالن علوم پزشکی شهر تبریز و حضور تماشاگران این باشگاه در این سالن، خواهشمند است تعداد نفرات و محل مورد نظر جهت جایگاه هواداران گیتی پسند مشخص و از محل تماشاگران میزبان جداسازی گردد.
 
در ادامه این نامه با اشاره به دروازه های غیراستاندارد سالن علوم پزشکی آمده است: این دروازه ها استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا را ندارد و امید است در روز بازی اقدامات لازم صورت بگیرد.
 
باشگاه گیتی پسند
 
در این نامه از کمیته فوتسال درخواست نموده تا ضمن تعیین داوران زبده جهت این دیدار از ناظران مجرب و ویژه بهره بگیرند تا این دیدار در صحت و سلامت کامل برگزار شود.
 
گفتني است قائم مقام باشگاه گيتي پسند در صحبت‌هايي که با افتخاري رئيس کميته فوتسال داشته است اعلام کرده است که افشين دبيري، مديرعامل تيم دبيري تبريز از سوي کميته فوتسال موظف شده تا در ورزشگاه خانگي خود جايگاهي را به تماشاگران اصفهاني اختصاص دهد و همچنين دروازه‌هاي اين سالن را که با معيارهاي AFC مطابقت ندارد ترميم يا تعويض کند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار