آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

۵ محور مسدود است/ترافیک روان در کلیه محور‌ها

رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ۵ محور مسدود و ترافیک روان در کلیه جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ حمیدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار به خط و گشت‌های شب راهوری سراسر کشور در حال حاضر کلیه جاده‌های کشور از ترافیکی روان و عادی برخوردار هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی گزارش نشده است.  
 
وی با اشاره به محورهای مسدود بیان داشت: محورهای نیک شهر- بنک و باسک به کنارک در استان سیستان و بلوچستان به دلیل قلیان رودخانه بسته شده و در حال حاضر مسدود است.  
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل احتمال سقوط بهمن و همچنین محور قم به گرمسار به دلیل انجام راه سازی کماکان مسدود خواهد بود.  
 
وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور تصریح کرد: در حال حاضر کلیه جاده‌ها از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند و تاکنون گزارش بارندگی و محدودیت تردد دریافت نشده است.  
 
رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود. 

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جاده ، کشور ، وضعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار