بعد از آنکه شایعه رابطه داشتن این سیاستمدار هندی با یک زن بر سر زبانها افتاد، خبر مرگ همسرش اعلام شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت العربیه؛ بعد از آنکه شایعه معشوقه داشتن ششی بر سر زبانها افتاد، خبر مرگ همسرش اعلام شد و پزشکان علت مرگ را "غیرطبیعی" خواندند.

 

طرح مسائل خصوصی این زوج در توئیتر یک هفته پیشتر با پیام های سوناندا پوشکار شروع شد که در آنها به یک خبرنگار زن پاکستانی و ابراز علاقه او به شوهرش اشاره کرده بود.

 

چند روز بعد از این پیامها، روز جمعه 17 ژانویه جسد بی جان پوشکار در هتل محل اقامتش در دهلی نو پیدا می شود.

 

 

مرگ پوشکار محافل خبری و سیاسی دهلی نو را مبهوت کرد.

 

مهر تارار، خبرنگار پاکستانی این اتهامات را رد کرد و گفت هیچ رابطه دوستانه ای با تارور نداشته است.

 

روز جمعه، تارور که از یک جلسه حزبی به هتل لوکس محل اقامتش در دهلی نو باز می گشت، با جسد همسرش که لباس پوشیده بر روی تخت قرار داشت، روبرو شد.

 

پیشتر نشریه "نشنال"، گزارش داده بود همسر یکی از وزرای بلندپایه هندی اعتراف کرد که حساب توئیتر شوهرش را به دلیل ارسال پیام های خصوصی برای یک خبرنگار زن پاکستانی هک کرده است.

 

همسر "ششی تارور" وزیر منابع انسانی 57 ساله دولت هند پس از کشف رابطه خصوصی شوهرش با "مهر ترار" خبرنگار 45 ساله پاکستانی حساب توئیتر او را هک کرده است.

 

همسر خشمگین این وزیر هندی در مصاحبه با نشریه "ایندیا اکسپرس" گفته است "آن زن پیگیر شوهرم بود و همسرم نیز دست از سر او بر نمی داشت... مردها در هر حال احمق هستند ... همان گونه که شما هم می دانید آن زن عامل دولت پاکستان بود. واقعا کجا می توان عشق را یافت. کجای این دنیا وفاداری وجود دارد؟"

برچسب ها: رابطه مرد ، سیاستمدار ، زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.