عضو کمیسیون تلفیق بودجه 93 با اشاره به ارائه تبصره هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت به مجلس گفت: این تبصره تاکنون به کمیسیون تلفیق ارائه نشده و بنا است پس از بررسی نهایی در هیئت دولت، تا ظهر امروز این تبصره به کمیسیون تلفیق ارائه شود، لذا بررسی تبصره هدفمندی یارانه‌ها در جلسات عصر امروز خواهد بود.

"حسینعلی حاجی‌دلیگانی" نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه کمیسیون تلفیق بودجه 93 امروز در سه شیفت کاری بودجه پیشنهادی دولت را بررسی خواهد کرد، اظهار داشت: بر اساس اظهارات "محمد باقر نوبخت" معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، تبصره هدفمندی یارانه‌ها تقدیم مجلس خواهد شد.
 
وی ادامه داد: این تبصره تاکنون به کمیسیون تلفیق ارائه نشده و بنا است پس از بررسی نهایی در هیئت دولت، تا ظهر امروز این تبصره به کمیسیون تلفیق ارائه شود، لذا بررسی تبصره هدفمندی یارانه‌ها در جلسات عصر امروز خواهد بود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 93 در خصوص زمان اتمام بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق اظهار داشت: قرار است لایحه بودجه در جلسات فردای این کمیسیون جمع‌بندی و نهایی شود، اما با توجه به ارائه تبصره هدفمندی یارانه‌ها ممکن است جلسات این کمیسیون تا یک هفته دیگر نیز تمدید شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار