مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 12، از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در محلات این منطقه خبرداد.

جانب‌الهی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در محلات 13گانه منطقه 12 همزمان با هفته‌هوای پاک در دستور کار اداره سلامت شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح همزمان با هفته هوای پاک از 30 دی ماه تا 5 بهمن ماه سال 92 در خانه‌های سلامت،‌ سراهای محلات و ایستگاه‌های تندرستی منطقه 12 در دست اجرا است. 

جانب‌الهی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت و هوای پاک در منطقه 12 گفت: ویژه برنامه‌های سلامت و هوای پاک در خانه‌های سلامت،‌ سراهای محلات، ایستگاه‌های تندرستی، بوستان‌ها، مدارس،‌ مساجد و امامزادگان منطقه 12 همزمان با هفته هوای پاک برگزار خواهد شد.  
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:‌ برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی و هوای پاک در محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌های آموزشی راهکارهای پیشگیری از بیماری‌های ناشی از آلودگی در محلات منطقه 12، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی و پکیج‌های آموزشی هوای پاک در محلات 13گانه منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جانب‌‌الهی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، تفریحی، سلامت در هفته هوای پاک در محلات 13گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی نقش هوای پاک در سلامت کودکان، مراقبت‌های پیشگیری از آلودگی هوا در مدارس، راهکارهای سلامت‌ماندن در هوای آلوده، مشاوره تغذیه، سنجش فشارخون و قندخون، توزیع بروشورهای آموزش هوای پاک از اقدامات دیگر اداره سلامت شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای‌پيام/
برچسب ها: همایش ، بزرگ ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.