سرمربی جدید تیم ملی جودو گفت: تیم ملی ملک شخصی نیست و من به عنوان امانت دار جامعه جودو هر چه در توان دارم بکار می گیرم تا با تیمی آماده و سرحال در بازیهای آسیایی شرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسعود حاجی آخوندزاده بعد از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی جودو گفت: سال آینده برنامه فشرده ای در شش ماه نخست پیش رو داریم. بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی هدف اصلی ما خواهد بود ، البته سه هفته قبل از آن نیز باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنیم، تلاش خواهیم کرد تا تیمی آماده را مهیای حضور در بازیهای آسیای کنیم.

وی افزود: محور برنامه های ما حضوری موفقیت آمیز در بازیهای آسیایی است که برای جامعه ورزش کشور اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل علاوه بر برنامه اردوهای داخلی ، حضور در چند اردوی مشترک و تورنمنت برون مرزی را نیز مد نظر داریم و در صورتی شرایط اعزام فراهم شود تیم ملی را اعزام خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی جودو گفت: از چند ماه دیگر ماراتن کسب امتیاز برای حضور در المپیک 2016 آغاز می شود و این کار ما را دو چندان سخت کرده است. باید در میان بهترین های جهان حضوری فعال داشته باشیم تا راه پیروزی و کسب مدال را به جوانان با آتیه خود آموزش دهیم.

آخوندزاده ادامه داد: نفرات خوبی در اردوها حضور دارند که با انگیزه بالایی در تمرینات حاضر می شوند. برای انتخاب نفرات اصلی تیم ملی حضور موثر در لیگ ، مسابقات انتخابی درون اردویی و عملکرد نفرات در اردوها و مسابقات برون مرزی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی جودو در پایان گفت: از همه کارشناسان و اهالی فن می خواهم در راه موفقیت تیم ملی به کادر فنی کمک کنند. موفقیت تیم ملی از آن همه اعضای خانواده جودو است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، رزمی ، آخوندزاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار