اگر مي خواهيد با جديدترين فهرست تلفن هاي همراه گرانقيمت آشنا شويد،با اورژانس IT همراه باشيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،در ادامه مي توانيد فهرست پنج تلفن همراه گرانقيمت دنيا كه در سال 2014 گردآوري شده است را مطالعه كنيد :



1- آيفون 5 با الماس سياه


ركورد گرانقيمت ترين اسمارت فون دنيا همچنان در اختيار آيفون 5 مي باشد.در اين تلفن همراه يك الماس سياه 26 قيراتي روي كليد اصلي گوشي قرار دارد و 600 الماس نيز در لبه هاي آن كار شده اند.قاب اين آيفون نيز از جنس طلاي خالص مي باشد.اين تزيينات قيمت آيفون 5 را به عدد 15,867,000 دلار مي رساند.اشتباه نمي كنيد،قيمت اين آيفون بيش از پانزده ميليون دلار است.!



2- Savelli Jardin Secret


يكي ديگر از تلفن هاي همراه هوشمند گرانقيمت دنيا Savelli Jardin Secret است.به نظر مي رسد طراح اين گوشي آن را براي استفاده خانم ها آماده كرده باشد.در اين گوشي بيش از 300 قطعه الماس به كار رفته و در ساخت بدنه آن نيز طلاي 18 عيار استفاده شده است.قيمت اين تلفن همراه 9000 دلار است.



3-  Tag Heuer Meridiist 2 


سومين تلفن همراه گرانقيمت دنيا در ژانويه 2014 ، Tag Heuer Meridiist 2 نام دارد.اين تلفن همراه داراي نمايشگر 2.4 اينچي با رزولوشن 240 در 360 است و از دوسيمكارت پشتيباني مي كند.به كار گيري الماس ها در بدنه و طلا در قاب اين تلفن همراه قيمت آن را تا 5,305 دلار بالا برده است.



4- HTC One Gold


هيچ تفاوتي در سخت افزارهاي اين گوشي و مدل عادي HTC One نيست.فقط اينكه قاب اين محصول به جاي آلمينيوم از طلاي 18 عيار ساخته شده و قيمت آن را تا 4,489 دلار بالا برده است.



5- Porsche Design P'9982


يكي ديگر از اسمارت فون هاي گرانقيمت دنيا Porsche Design P'9982 مي باشد.قاب اين تلفن همراه از استيل ضدزنگ و چرم اصل ايتاليايي ساخته شده است.به كار گيري چرم كروكوديل در طراحي اين تلفن همراه قيمت آن را تا 2,244 دلار بالا برده است.


گزارش از عليرضا شيرزاد


انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۱ دی ۱۳۹۴
زیباست ولی به پای 3310 نمی رسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۴
خيلي خوبن منم ميخام بخرم
Australia
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۶ شهريور ۱۳۹۳
چه قدر زشتن
آخرین اخبار