نفر نخست وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: برای آنکه مزد زحمات چندین ساله‌ام را در کشتی بگیرم باید هر طور شده به دوبنده تیم ملی برسم.

میثم نصیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من بچه شهرستان هستم و با وجود امکانات کم در شهر زنجان و نبود حریف تمرینی توانستم خودم را در کشتی مطرح کنم. در چند مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کردم، در جام تختی اول شدم  اما کادر فنی نظری روی من نداشت و همین موضوع هم باعث شد تا اندازه ای زیادی روحیه ام را از دست بدهم.
 
وی با بیان این که باید به حقم در کشتی برسم تصریح کرد: تلاش می کنم در اردوی تیم ملی طوری تمرین کنم که نظر کادر فنی را به خود جلب کنم و در هر میدانی که آنها بگویند کشتی خواهم گرفت چرا که دوبنده تیم ملی را  نشانه گرفته ام.
 
نصیری درباره کیفیت مسابقات قهرمانی کشور نیز اظهار داشت: نه این که چون من در مسابقات قهرمانی کشور نفر نخست شدم بخواهم بگویم سطح این مسابقات بالا بود اما انصافاً با توجه به تغییر اوزان و تاکید حوزه فنی تیم ملی مبنی بر حضور تمامی مدعیان به لحاظ کیفی و کمی این رقابتها در شرایط بسیار مطلوبی برگزار شد.
 
آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشتی کشورمان در خصوص تغییر اوزان نیز گفت: تغییر اوزان برای من تا اندازه خوب شد چرا که من همیشه از سایر کشتی گیران وزن 66 کیلو گرم سبک تر بودم و به همین دلیل به لحاظ جسمی فکر می کنم شرایط جدید برای من بهتر باشد.
 
نصیری در خاتمه خاطرنشان کرد: در مسابقات جام جهان پهلوان تختی نیز با قدرت شرکت خواهم کرد و در نهایت امیدورام نتیجه همه این تلاش‌ها منجر به پوشیدن دوبنده تیم ملی در رقابتهای مهم پیش رو شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار