نماینده جریان المستقبل لبنان بر ضرورت وحدت لبنانی ها برای مقابله با موج انفجارهای تروریستی تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نماینده جریان المستقبل لبنان در پارلمان این کشور بر ضرورت وحدت لبنانی ها برای مقابله با موج انفجارهای تروریستی تاکید کرد.

 "محمد الحجار" در گفتگویی با این شبکه درباره انفجار امروز در جنوب بیروت گفت: بدون شک حادثه ای که روی داد یک اقدام کاملا تروریستی و جنایتکارانه است که در منطقه ای امن و علیه افراد بی گناه روی داده است. من در همین جا حمایت و همبستگی خود را با خانواده های شهدا اعلام می کنیم و برای زخمی ها نیز دعا می کنیم تا سلامت خود را به دست بیاورند. ما همچنین با اهالی منطقه ای که حادثه انفجار در آن روی داده است اعلام همبستگی می کنیم. 

وی افزود: هدف از اینگونه اقدامات تروریستی جنایتکارانه نابود کردن همه لبنانی ها و همه طوایف این کشور است چه "الهرمل" را هدف قرار دهد یا "عرسال" و حومه جنوبی بیروت را. ما لبنانی‌ها باید برای مقابله با این اقدامات جنایتکارانه با یکدیگر همبستگی داشته باشیم. 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که  با توجه به اختلافات و دو دستگی های سیاسی در لبنان آیا صحبت از وحدت سیاسی برای مقابله با اینگونه انفجارها و حوادث واقعگرایانه است گفت: برای مقابله با اینگونه حوادث باید موضع داخلی متحدی اتخاذ شود. این که با وقوع هر انفجاری مسئولان بیایند و اعلام همبستگی کنند درست نیست. من در درجه اول از خودم انتقاد می کنم. تسلیت گفتن و اعلام همبستگی به تنهایی کافی نیست بلکه باید راهی برای جلوگیری از این حوادث و انفجارهای تروریستی پیدا کنیم. باید به دنبال نکات سیاسی مشترک بین خودمان باشیم. 

وی تشکیل دولت را یکی از اشکال بیان مواضع سیاسی دانست و افزود: درست است که باید دولت تشکیل شود اما این کار به تنهایی کافی نیست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار