پنج لحظه‌‌ی شیرین کنفرانس مطبوعاتی فیلم "مردان ماندگار" از زبان بازیگران بشنوید.

به گزارش حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فقط اگر "هل بروکس" بخواهد، می‌تواند با نازی‌ها شوخی کند، اما "جورج کلونی" و همکارش "گرانت هسلوو" هم قلم نیش‌داری در نویسندگی فیلم اکشن و گاهی خنده‌دار "مردان ماندگار" دارند.



اما خنده‌ی واقعی در کنفرانس مطبوعاتی پنجشنبه با حضور کلونی و دیگر بازیگران این فیلم مت دیمون، کیت بلانشت، بیل موری و جان گودمن بود.

برعکس داستان جدی فیلم که درباره‌ی زنان و مردانی است که تلاش می‌کنند هزاران اثر هنری دزدیده شده توسط نیروهای نازی را در دوران جنگ جهانی دوم،‌ به جای اصلی‌‌شان بازگردانند،‌ کنفرانس مطبوعاتی پر از خنده و شوخی بازیگرانی فیلم بود.

پنج لحظه‌ی جالب از این کنفرانس را در اینجا می‌خوانیم:

کلونی از وقتی که بازیگران را انتخاب می‌کرد، می‌گوید: "انتخاب بازیگران خنده‌دار بود، نمی‌توانستیم براد (پیت) را بگیریم، پس سراغ مت (دیمون) رفتیم.




کیت بلانشت از بیل موری می‌گوید: "می‌دنم، می‌توانید نا امیدیم را تصور کنید؟ فکر می‌کردم با بیل موزی کار می‌کنم... فکر می‌کنم سنی از ما گذشته است. آخرین فیلمی که با هم بودیم در فیلم "آقای ریپلی زیرک" بود، که فیلم متفاوتی بود. زمان گذشت او فیلم "پشت چلچراغ" را ساخت. خوشبختانه قبل از این فیلم را ندیده بودم".
 
کلونی از پیشه‌اش می‌گوید: " وقتی بازیگری را شروع می‌کنی فقط می‌خواهی شغلی داشته باشی. انگیزه‌ای نداشته تا در سریال " حقایق زندگی" بازی کنم اما هیجان‌زده بودم که بالاخره شغلی خواهم داشت".

دیمون از دوست بودنش با کلونی می‌گوید: "یکم آذاردهنده است که دوست صمیمی‌اش باشی چون اعتماد به نفست پائین می‌آید. مثل اینکه خدا همه چیز را فقط به او داده و او را خوشبخت آفریده و تازه پیرتر هم که می‌شود،‌ خوش‌ تیپ‌تر و با کلاس‌تر می‌شود.

واکنش دیمون به نامزدی جورج کلونی برای فیلم "جاذبه" در اسکار: "اسم فیلم چیه؟ جاذبه؟ اوه،‌فیلم ساندرا بولاک! جالبه!‌"
 
انتهای‌پيام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.