رئیس هیئت تکواندو استان قم از افتخارآفرینی ورزشکاران رشته پومسه این هیئت در مسابقات لیگ و پومسه قهرمانی کشور تمجید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، علی افکاری اظهار داشت: موفقیت در عرصه رقابت‌های مهم برون مرزی و همچنین پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور بیانگر این است که خوشبختانه تکواندوی قم به خوبی و البته بیشتیر از گذشته در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است.

وی به موفقیت تکواندوکاران قمی در رقابت‌های رشته پومسه اشاره کرد و اظهار داشت: قطعا برگزاری مسابقات لیگ در سطح استان که در چند سال اخیر به صورت منظم صورت گرفته است، چهره‌های مستعد را معرفی کرده و با پرورش آنها اکنون موجب پیشرفت تکواندو قم از رده‌های سنی پایه شده است.

رئیس هیئت تکواندو استان قم در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ پومسه کشور و موفقیت مردان و بانوان پومسه کار قمی در این پیکارها، بیان داشت: در حال حاضر رقابت‌های لیگ پومسه دسته اول و برتر باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی مختلف با شرکت تیم‌های باشگاهی از سراسر کشور در جریان است و پومسه کاران قمی نیز در این رقابت ها فروغ خوبی داشته اند.

وی در ادامه به موفقيت بانوي قمي در کسب رتبه سوم ليگ پومسه کشور اشاره کرد و با تقدیر از عملکرد پومسه کاران قمی در این مسابقات، افزود: بانوي قمي در پايان رقابت هاي هفته هاي چهارم تا ششم مسابقات ليگ دسته اول پومسه کشور موفق به کسب عنوان سوم شد.

افکاری ابراز داشت: ديدارهاي هفته چهارم الي ششم از دور برگشت ششمين دوره رقابتهاي ليگ برتر و دسته يک بانوان پومسه رو با عنوان جام ستارگان در خانه تکواندو برگزار شد و در ليگ دسته اول و در بخش انفرادي رده سني 30 تا 39 سال کبري سخايي وطن از قم در جايگاه سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به رده بندي نهایی پیکارهای بخش انفرادي رده سني 30 تا 39 سال این مسابقات، یاد آور شد: در این رده سنی آتوسا فرهمند از البرز و مريم بهزاد از خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند، ضمن اینکه معصومه حسن پور از خراسان شمالي و کبري سخايي از قم مشترکا در رده سوم ایستادند.


برچسب ها: قم ، پومسه ، موفقیت ، استان قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.