معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تهیه طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار در کشور خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد دیمه ورگفت: ساماندهی نیروی انسانی، بهبود مدیریت آموزشگاهی، بودجه ریزی عملیاتی ، توسعه مدارس غیردولتی و جلب مشارکت های مردمی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است .

وی افزود: مدیر خلاق، کوشا و دلسوز از هیچ چیز می تواند همه چیز بسازد و متاسفانه مدیر ناکارآمد همه چیز را نابود می کند و به همین منظور، طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار کشور در دست تهیه است .

دیمه ور، در خصوص تقویت مشارکت های مردمی تاکید کرد : توسعه مدارس غیردولتی به شدت در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد و براساس طرحی چهارساله قرار است تا درصد دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس غیردولتی از 8 درصد به 20 درصد افزایش یابد.
معاون آموزش ابتدایی با اشاره به اولین سفر استانی وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان را به دلیل محرومیت مناطق این استان پهناور عنوان کرد و افزود : با تمام توان  برای کاهش محرومیت در استان کرمان تلاش خواهیم کرد .

دیمه ور با اشاره به ملحق شدن دوره پیش دبستانی به آموزش ابتدایی عنوان کرد : این دوره در مناطق محروم با محوریت دولت و مشارکت مردم برگزار می شود و مقدمه ورود به دبستان است .

وی ابراز امیدواری کرد: برای تقویت انگیزه در معلمان ابتدایی، افزایش حقوق بصورت سختی کار و فوق العاده شغل پیشنهاد شده است که انشاء ا... پس از تصویب، عملیاتی خواهد شد.
معاون آموزش ابتدایی با تاکید بر مدیریت منابع انسانی، اظهارکرد: مدرسه کانون توجه است و آموزش به معنای واقعی در مدرسه انجام می شود.

دیمه ور در پایان ابراز داشت : خانواده ها به عنوان یکی از عوامل موثر در تحصیل دانش آموزان وظیفه دارند، همکاری خوبی با مدارس داشته باشند و به این نکته توجه کنند که برنامه های آموزشی تنها در مدرسه انجام نمی شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، مدیریت ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار