سفير سوريه در ايران با مشاور امور بين الملل وزير بهداشت ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش  گروه بهداشت و درمان  باشگاه خبرنگاران  به نقل از وب دا؛ در اين ديدار كه با حضور سفير سوريه در جمهوري اسلامي ايران، مشاور وزير بهداشت در امور بين الملل، نمايندگان شركت هاي فعال دارويي و تجهيزات پزشكي ايراني و نمايندگان سازمان هاي دست اندر كار برگزار شد، آخرين وضعيت پيگيري قرارداد هاي داروئي و تجهيزات پزشكي في ما بين دو كشور مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

دكتر محمد حسين نيكنام در اين ديدار، با اشاره به اين كه ايران كشور دوست و مسلمان سوريه را از كشورهاي با اولويت در تعاملات سلامت پزشكي خود مي داند گفت: با توجه به شرايط خاص سوريه و نياز اين كشور به دارو و تجهيزات پزشكي، قراردادهايي در اين زمينه بين دو كشور منعقد شده و آماده تاييد مقامات سوريه براي اجراست.


وي افزود: در اين قراردادها بر نقش فعال شركت هاي دارويي و تجهيزات پزشكي براي ارائه خدمت به مردم مظلوم سوريه تاكيد شده است.


بنا براين گزارش؛ عدنان محمود، سفير سوريه در ايران به نمايندگي از وزارت بهداشت اين كشور نيز خواستار تجهيز 3 بيمارستان در سوريه شد و گفت: كشور ايران همواره پشتيبان دولت و ملت مظلوم سوريه بوده است و جا دارد من به عنوان نماينده كشور سوريه از حسن توجه مقامات ايراني در اين خصوص قدرداني كنم.


انتهای پیام/

برچسب ها: بهداشت ، وزیر ، مشاور ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار