معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: با تدابیر اندیشیده شده و همچنین جلسه‌های توجیهی، تمام دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات را دارند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، کمال فیروزآبادی در هشتمین نشست ستاد انتخابات استان فارس، با اشاره به شرح وظایف این ستاد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف این ستاد، اطلاع رسانی دقیق و شفاف در مورد قوانین و مقررات است و به همین لحاظ باید کمیته‌ها اهتمام و جدیت بیشتری برای تحقق این امر داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: انتخابات مربوط به تمام نظام است نه وزارت کشور، از این رو تمام دستگاه‌ها موظفند با تمام توان در صحنه حاضر بوده و با همکاری یکدیگر زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشند.
در ابتدای این جلسه رؤسای کمیته‌های ستاد انتخاباتی این استان با بیان گزارش‌هایی از آمادگی و فراهم کردن تمام امکانات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در فارس خبر دادند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.