عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق ژنو گفت‌:‌غرب دست از شیطنت بردارد و به تعهدات خویش تا لحظه آخر پایبند باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران‌:‌ "‌عبدالکریم رجبی‌" نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق ژنو میان کشورمان با 5+1 اظهار کرد‌:‌به غرب هشدار می‌دهم که دست از شیطنت بردارد و به تعهدات خویش مطابق عهدنامه ژنو تا لحظه آخر پایبند باشد.

وی ادامه داد :جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقتدرترین کشور منطقه شناخته شده است و هرگونه مذاکره بدون حضور این قدرت تاثیرگذار به نتیجه نخواهد رسید.

رجبی در ادامه با اشاره به بازپس‌گیری دعوت از ایران برای حضور درژنو 2 خاطرنشان کرد‌:‌ اقدام سازمان ملل در دعوت از کشورمان برای شرکت در کنفرانس ژنو 2 و پس گرفتن آن تحت فشار آمریکا نشان داد که این سازمان گوش به فرمان استکبار است و استقلال لازم را ندارد.

وی با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای زحمات آنان را مثبرثمر دانست و افزود‌:‌زحمات آنها در طول دوره مذاکرات به ثمر نشست و دشمن را مجبور به قبول حقانیت ایران اسلامی در برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و تعلیق تحریم‌های ظالمانه خود کرد.

نماینده مردم مینودشت در بهارستان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود خطاب به وزرای دولت یازدهم اظهار کرد‌:‌ از وزرا می‌خواهم که هرکدام به مشکلات این شهرستان رسیدگی کنند چرا که مردم شهرستان مینودشت به شدت از این مشکلات رنج می‌برند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، غرب ، ژنو ، سازمان ، ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار