از 12 محصول برتر خودکفایی صنعت رسانه دقایقی پیش با حضور "سید عزت‌الله ضرغامی" رئیس رسانه ملی رونمایی شد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران،  مراسم رونمایی از 12 محصول برتر خودکفایی صنعت رسانه، صبح امروز،‌ در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور سید عرت الله ضرغامی،‌رئیس رسانه ملی افتتاح شد که به همراه ایشان دکتر علی‌عسگری معاون توسعه و فناوری رسانه، سیدتقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما، قدیمی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه و صابر مقدم رئیس مرکز جهاد خودکفایی حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، این مراسم  امروز اول بهمن برای رسانه ملی خاطره انگیز شد و افتخاری است که در این گلزار، جوان‌ها پیش‌قدم بودند.

بر اساس این گزارش، دکتر علی‌عسگری معاون توسعه فناوری رسانه ضمن درود بر امام زمان (عج) و نیز خیرمقدم به سیدعزت الله ضرغامی رئیس رسانه ملی گفت: موضوع صنعت و رسانه بسیار  بحث قابل تاملی است و بدون صنعت رسانه امکان شکل‌گیری این اتفاق ممکن نبود.

وی افزود:‌ ماموریت فرهنگی بدون صنعت رسانه ممکن نخواهد بود و در این راستا تلاش زیادی کرده است،  حوزه فنی تلاش برای خودکفایی در چند سال گذشته این روحیه و همت برای تولید صنایع پیشرفته محصولات تولید شده که حاصل زحمت نخبگان و فرهیختگان در سطح کشور است.

علی‌عسگری تاکید کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا به بیشتر شبیه تهدید بود برای ما و نخبگان تبدیل به فرصت شد و در دو سال گذشته توانسته‌ایم تولیدات بالایی در اختیار مردم کشورمان قرار دهیم که در میان از تمامی شرکت‌های تولید کننده و یاری‌کننده تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در خودکفایی صنعت رسانه تصریح کرد: در زمینه انتشار تلویزیونی در چند سال گذشته از 5 وات شروع شده و امروز فرستنده آب خنک DVD2 رونمایی شد و در زمینه تولید و فرستنده‌ها به طور کامل خودکفا شدیم.

معاون توسعه و فن آوری رسانه ادامه داد: در زمینه فرستنده‌های رادیویی نیز به خودکفایی رسیده‌ایم و در زمینه FM تلاش‌های خود را کرده‌ایم تا آخرین قله‌ها فتح شود.

وی ادامه داد: از 5 کیلو وات شروع کرده‌ایم و امروز که 10 کیلووات افتتاح شد، در زمینه سیگنال‌ها نیز به خودکفایی رسیدیم و در زمینه سیگنال ماهواره‌ای به 70 درصد موفقیت دست یافتیم.

در ادامه این گزارش رئیس رسانه ملی از آنتن 11 میلی متری 18 گیگاهرتز در زمینه سیگنال رسانه‌ای رونمایی کردند.

بنابر این گزارش در زمینه سیگنال رسانه‌ای ماهواره‌ای ما معطوف به سیگنال رسانه‌ای زمینه‌ای شدیم که در ST1 به مرز 80 درصد رسیده است. 

علی عسگری درادامه این رونمایی افزود: صرفه جویی، ارزان شدن، توسعه ملی و تعامل تبدیل دانش به فن آوری جزء نمادهای کشور ما است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه رونمایی از 12 محصول خودکفایی صنعت رسانه، رئیس رسانه ملی ارتباطی با "مازندرانی" مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز برقرار کرد تا ST1 افتتاح شود، که به دنبال آن "سید عزت‌الله ضرغامی" گفت: "به مردم خوب و با ایمان استان البرز عرض ارادت دارم و به عزیزان حوزه فنی خسته نباشید می‌گویم که این پروژه‌ی جدید در استان البرز در حال امتحان است، از همه همکاران عزیز تشکر می‌کنیم".

بنابراین گزارش؛ در ادامه این همایش ارتباط مستقیم با "لاوری" مدیر کل صدا و سیمای "بوشهر" برقرار شده، 3KW‌ آب خنک طی گزارشی با رئیس رسانه ملی افتتاح شد که در ادامه آن "سید عزت‌الله ضرغامی" از همکاران و مردم با ایمان، مرزبان و فداکار بوشهر تشکر کرد.

این گزارش می‌افزاید؛ رئیس رسانه ملی بعد از برقراری ارتباط با استان بوشهر و البرز به افتتاح و رونمایی از 12 محصول خود کفایی صنعت رسانه پرداختند.

انتهای پیام/اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار