معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی طرح های جامع و تفصیلی مصوب شهرهای این استان نظیر بروجن نیازمند بازنگری جدی است.

گودرز امیری در آیین تودیع و معارفه شهردار جدید بروجن افزود: طرح تفصیلی شهر بروجن باید متناسب با افزایش جمعیت و رشد شهر باشد و این طرح بر اساس اهداف افق وسیع و پیش بینی بلند مدت بازنگری و تهیه شود.
وی افزود: شهر بروجن در مسیر ارتباطی استان های غربی و جنوبی مشور قرار دارد و با کمبود پارکینگ نیز مواجه است که لازم است در بازنگری طرح جامع تفصیلی این شهر برای رفع این معضل کار کارشناسی و برنامه ریزی جدی کرد.
امیری احیای بافت فرسوده شهرهای استان چهارمحال و بختیاری به ویژه بروجن را از ضروریت های کار مسئولان شهری بیان کرد و افزود: لازم است در این خصوص با تدوین طرح جامع و با پیش بینی افقی وسیع این معضلات و مشکلات ناشی از آن رفع شود.
معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باید در بروجن برنامه توسعه پنج ساله و چشم انداز رشد 20ساله شهری تدوین و اجرا شود.
وی تغییر سیما و مبلمان شهری بروجن را خواستار شد و گفت: مشارکت مردم در مدیریت شهری، رکن اساسی و انکار ناپذیر در ارجرای امور است.
در این آیین غلامرضا ایمانی به عنوان شهردار بروجن منصوب شد.
برچسب ها: طرح ، جامع ، تفضیلی ، بازنگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.