مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان گفت: برای راه‌اندازی این خط جدید بالغ بر 6 میلیون یورو هزینه ارزی و 22 میلیارد نیز هزینه ریالی سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، فرهاد رمضان مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان (سهام دار ارشد مینو) در مراسم بهره‌برداری جدیدترین خط تولید کشور اظهار داشت: این خط در زمره جدیدترین و مجهزترین خطوط تولید شکلات در جهان محسوب می‌شود که با تلاش کارکنان و متخصصان داخلی در شرکت پارس مینو نصب و راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی این خط جدید بالغ بر 6 میلیون یورو هزینه ارزی و 22 میلیارد نیز هزینه ریالی سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

رمضان ادامه داد: با راه‌اندازی این خط جدید روزانه 20 تن به ظرفیت تولید شکلات این شرکت افزوده می‌شود.

وی افزود: محصولات این خط از این پس با نام تجاریر "رتیا" تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه این محصول از نظر کیفیت، تنوع و بسته‌بندی با برترین محصولات روز دنیا قابل رقابت است گفت: با توجه به این مسئله پیش بینی می‌شود از این پس کشور از ورود محصولات مشابه بی‌نیاز شود.

رمضان تأکید کرد: با این اقدام ضمن ایجاد اشتغال برای نیروهای داخلی از خروج بخش قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان به تأثیر مثبت راه‌اندازی این خط در نقدینگی گروه مینو اظهار داشت: انتظار داریم سال آینده حدود 25 تا 30 درصد تأمین نقدینگی شرکت‌ پارس مینو افزایش یابد.

وی در ادامه به موضوع لغو تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: با رفع تحریم‌ها و سهولت نقل و انتقال ارز و ماحصل آن سهولت در تأمین مواد اولیه، انتظار می‌رود که به مرور شاهد کاهش هزینه‌های تولید و افزایش تولید و صادرات باشیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار