شهردار منطقه 15 در نشست هایی که به منظور بررسی مشکلات و روند اجرای پروژه های محلات مظاهری ، مینابی ، افسریه جنوبی و شهید بروجردی برگزار شد ، بر تسریع در تکمیل پروژه های این محلات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 15 ، دکتر انجمنی در جلساتی که باحضور معاونان اجرایی ، روسای ادارات مستقل و دبیران شورایاری محلات مربوطه برگزار شد خاطر نشان کرد : اولویت اول ما تکمیل پروژه های نیمه تمام و به بهره برداری رساندن آنهاست .
 
وی در ادامه افزود : حوزه فنی و عمران منطقه در این راستا می بایست در اسرع وقت با تشکیل تیمی نسبت به شناسایی و برطرف نمودن اشکالات موجود بر سر راه ابنیه های منطقه اقدام نمایند تا موانع موجود مرتفع شده و اجرای پروژه ها سرعت بگیرد .
 
شهردار منطقه 15 همچنین در ارتباط با ایجاد دیوار و نرده در ورزشگاه باباخانی پس از تکمیل عملیات احداث سکو ، تامین پارکینگ در مجموعه ورزشی افسریه جنوبی پس از انجام مطالعات کارشناسی و تشکیل جلسه ای با حضور شهرداری ، سپاه ، بنیاد شهید و شورایاری محله بروجردی و تعیین تکلیف وضعیت اسناد املاک واقع در شهرک و ... دستورات لازم را صادر کرد.

برچسب ها: شهردار ، محلات ، تکمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار