سايت فوتسال پلنت معرفي برترين‌هاي فوتسال جهان را آغاز کرده که در اولين مرحله، برترين بازيکن زن، برترين دروازه‌بان و برترين داور معرفي شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سايت فوتسال پلنت به رسم هرساله اقدام به معرفي فوتسال جهان کرده که در اولين مرحله برترين فوتساليست زن از بين 10 نفر از سراسر دنيا معرفي شد.
 
به اين ترتيب "رينر مينوزو" از برزيل با کسب بيشترين آرا به عنوان برترين بازيکن زن جهان انتخاب شد.
 
همچنين نام "فرشته کريمي" بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان ايران و باشگاه پرسپوليس در بين 10 بازيکن برتر دنيا به چشم مي خورد.
 
اما در 2 بخش ديگر نيز 10 کانديد معرفي شده است. بخش داوران و برترين دروازه‌بان نيز کانديدهاي خود را شناخته اند اما در بين آنها هيچ گزينه اي از ايران به چشم نمي‌خورد.
 
اين درحالي است که عليرضا سهرابي به عنوان بهترين داور بين‌المللي ايران مي‌توانست در اين بخش نامزد باشد. همچنين اسماعيل عباسيان دروازه‌بان ايراني چونبوري تايلند که نقش زيادي در قهرماني اين تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا داشت، از اين شانس بهره‌مند بود که در بين 10 دروازه‌بان برتر قرار داشته باشد.
 
گفتني است؛ کانديدهاي ديگر بخش‌ها نيز در روزهاي آينده معرفي و انتخاب خواهد شد. ايران نيز اين شانس را دارد که در بخش‌هاي بهترين بازيکن، بهترين تيم و بهترين مربي نامزد دريافت جايزه شود.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
داوود
۱۳:۱۳ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
ما میتوانیم افرین
آخرین اخبار