مدیر اداره جامع خدمات رفاه و مشترک‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12 از اجرای طرح پیشگیری از گسترش جرایم در محلات این منطقه خبر داد.

مهر آفرین فخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح پیشگیری از گسترش جرایم و افزایش امنیت در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم، افزایش امنیت و رفاه حال شهروندان در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجراست.

فخاری با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان اجتماعی و کارشناسان اجرایی اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی با حضور در محلات 13 گانه منطقه 12 اقدام به پیشگیری گسترش جرایم و جمع آوری افراد مخاطره آور در این محلات خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جمع آوری افراد مخاطره آور معتاد، بزهکار، کارتن خواب و بی خانمان در محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور پیشگیری از گسترش جرایم و آسیب‌های اجتماعی از اقدامات اجرایی این طرح است.

فخاری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 افزود: شناسایی و اصلاح فضاهای بی دفاع شهری در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری دوره‌های آموزشی پیشگیری از گسترش جرایم و آسیب‌‍های اجتماعی در سرا‌های محلات، مدارس، مساجد و مراکز آموزشی، فرهنگی و مذهبی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گسترش ، تهران ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار