کارگردان و تهیه‌کننده سینما گفت: بازی در فیلم سینمایی "مترو پل" به عنوان یکی از بهترین تجربه‌هایم است.

"تینا پاکروان" بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: درجشنواره فیلم فجر امسال در 3 فیلم به نام‌های "متروپل" به کارگردانی "مسعود کیمیایی" به عنوان بازیگر، " خواب زده‌ها" به کارگردانی" فریدون جیرانی" به عنوان سرمایه گذار و "خانوم" به عنوان کارگردان حضور دارم.  

وی افزود: تجربه همکاری با " مسعود کیمیایی" به عنوان بازیگر و مجری طرح یکی از بهترین تجربه‌هایم بود و با توجه به فضای متفاوت "متروپل" به خصوص برای اهالی سینما کار موفقی است.  

پاکروان عنوان کرد: در این فیلم نقش " بهشت" را ایفا می‌کنم.  

این بازیگر عنوان کرد: با توجه به فضای فانتزی و کمدی فیلم سینمایی "خواب زده" می‌تون آن را یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌ها دانست و از بازیگران، بازی‌های بسیار خوبی را شاهد هستیم.  

وی بیان کرد: به شخصه نقش "فرهاد اصلانی" و "شقایق فراهانی" را بیش از همه دوست دارم اما این موضوع نقد بازی سایر دوستان نیست.  

این کارگردان ادامه داد: فیلم سینمایی "خانوم" نیز داستان سه خانواده از سه طبقه‌ اجتماعی در تهران امروز و مواجه و ایستادگی زنان در برابر مشکلات را بیان می‌کند و خوشحالم که این فیلم در بخش نوعی نگاه دیده خواهد شد.  

پاکروان تصریح کرد: با توجه به گفته‌های دیگران مبنی بر انتخاب‌های از پیش تعیین شده برای کسب سیمرغ امیدوارم جشنواره امسال این موضوع را نقد کند.  

این کاگردان ادامه داد: با توجه به حضور فیلم‌های متنوع در جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به سال گذشته و حضور کارگردانان جوان در کنار کارگردانان پیشکسوت سینما روند خوبی را درپیش خواهد گرفت. 
 
پاکروان خاطر نشان کرد: با توجه به سابقه‌ بسیار خوب "رضا داد" از گذشته تا کنون در عرصه هنر و با توجه به کار سخت وی در جشنواره فیلم فجر امسال امیدوارم موفق باشد.   
 
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.