مدیرکل دفتر امور آموزش روستایی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان شهریور ماه سال 94، نیاز سنجی آموزش روستایی و عشایری سازمان به پایان نتایج خواهد رسید.

حسن کشاورز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: نیاز سنجی آموزشی ، فرآیندی است که طی آن نیازهای منطقه‌ای روستائیان در جهت توسعه کسب و کارهای روستایی احصا شده و به برنامه‌ریزان آموزشی کمک می‌کند تا آموزش‌های مورد نیاز را به فراخور شرایط منطقه‌ای هریک از دهستان‌های کشور ارائه کند.

وی افزود: در این راستا به منظور اجرایی شدن بند ب ماده 8 آئین‌نامه اجرایی ماده 194 قانون برنامه پنجمن توسعه، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مکلف به نیاز سنجی جوامع روستایی و عشایری با استفاده از نظرات کارگروه‌های اشتغال استانی شده است که در این زمینه دستورالعمل اجرایی مربوطه در سازمان تهیه و در آذر ماه سال جاری نیز ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر امور آموزش روستایی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: هم‌چنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان شهریور ماه سال 94 نیازسنجی آموزش روستایی و عشایری در 396 شهرستان کشور به پایان خواهد رسید و تقویم آموزش‌های روستایی و عشایری سازمان براساس نتایج حاصله تدوین  خواهد شد. /

انتهای‌پيام/

برچسب ها: سازمان ، فنی ، روستایی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار