یک هنرمند نقاش گفت: برخی هنرمندان که موضع‌گیری در ارتباط با جشنواره فجر دارند، قصدشان چیز دیگری است.

"مجید برزگر" هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران، گفت: اهمیت جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به عنوان رویدادی بزرگ به اندازه جشنواره فیلم فجر است.
 
وی تصریح کرد: این جشنواره چند سال است که برگزار می‌شود اما به اندازه جشنواره‌هایی که طی سال‌ها برگزار می‌شود اعتبار و مخاطب بین‌المللی دارد.
 
وی افزود: هنرمندان تجسمی باید از جشنواره تجسمی فجر حمایت کنند در حقیقت هنرمندان تجسمی وظیفه حمایت از این رویداد بین‌المللی است را دارند.
 
برزگر اظهار داشت: هنرمندان تجسمی نباید در برابر رویداد مهمی چون فجر موضع‌گیری کنند این اصلاً در شأن هنرمندان ایران نیست زیرا نباید اتفاقی که می‌تواند رشد فرهنگ و هنر را در پی داشته باشد با کج اخلاقی برخی هنرمندان روبرو شود.
 
این هنرمند بیان کرد: افرادی که از فجر ششم که هنوز برگزار نشده انتقاد می‌کنند متاسفانه فجر را بهانه کرده‌اند و مقاصد دیگری دارند.
 
وی خاطرنشان کرد: جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر نمایانگر روند رو به رشد هنرهای تجسمی است پس باید از سوی هنرمندان حمایت شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۲
چرا اینقدر تبلیغات رسانه ای جشنواره تجسمی فجر کم است 0 چرا فقط جشنواره فیلم پرجلوه است . مگر هنر اول نقاشی نیست . امیدوارم با حضور پررنگ هنرمندان و برنامه ریزی دقیق دست اندر کاران جشنواره این رویداد مهم هنری نیز جایگاه خود را پیدا کند .
Iran (Islamic Republic of)
حبیبی
۱۸:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۲
جشنواره ی فجر محل خوبی برای محک هنرمندان است تا هم توانایی های خودرا ببینند وهم سطح هنر جاری زمان حاضر رو درک کنند