همدلی و وحدت جمعی در میان هنرمندان از بین رفته است.

اشکان خطیبی، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، در گفتو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: محافلی وجود دارد که افرادی که دارای جریان‌های فکری مشابه هستند، با یکدیگر معاشرت می‌کنند و این معاشرت به حوزه کاری آنها نیز وارد می‌شود. اما این به معنای وجود مافیایی که برای افراد تعیین تکلیف کند نیست؛ چراکه در نهایت هرکس کاری که می‌پسندد را انتخاب کرده و ایفای نقش می‌کند.
 
بازیگر "قاعده تصادف" خاطرنشان کرد: مهم ترین علت فاصله گرفتن بازیگران حوزه بندی شدن آنها به عنوان بازیگر سینما یا بازیگر تلویزیون یا بازیگر تئاتر در هماهنگ نبودن و نبود وحدت جمعی است؛ چراکه متاسفانه تفکر هرکس این طور است که مهم‌ترین کار ار در جامعه هنری انجام می‌دهد، در حالی که کار خوب را در هر حوزه‌ای  انجام دهید، خوب و ارزشمند است.
 
خطیبی که سابقه حضور در فیلم‌های سینمایی مانند "خانوم" و "خیلی دور خیلی نزدیک" را دارد، افزود: این تصور که بازیگر یک حوزه شان بالاتری از سایر حوزه‌ها دارد، تصور غلطی است.
 
بازیگر نمایش‌های "زمستان" و "مرگ دوشیزه" در ادامه گفت: ما هر زمان توانستیم خصوصیت بد "چشم و هم چشمی" را از میان هنرمندان و از جمله خود من برداریم، فاصله موجود بین حوزه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون از بین می‌رود، چراکه اکثر بازیگران ما در تمامی حوزه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر حضور داشته‌اند.
 
او در پایان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل این است که بین هنرمندان ما همدلی وجود ندارد سینما، تئاتر و تلویزیون از بین می‌رود؛ چراکه اکثریت بازیگران ما در تمام حوزه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر حضور داشته‌اند.
 
او در پایان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل این است که بین هنرمندان ما همدلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.