مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز یکشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نظارت مستمر از دستگاه‌های دولتی مانع ظهور فساد و ویژه‌خواری است ، رفع گرسنگی در جهان نیازمند عزم و مشارکت جهانی است ، بدهی دولت به بخش خصوصی از طریق فروش اموال و سهام صورت می‌گیرد/ حساسیت مجلس در هدفمندی یارانه‌ها و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ایران با هیچ پیش‌شرطی درباره "ژنو 2" موافقت نکرده است‌/ تکذیب قبول پیش‌شرط از سوی وزیر امور خارجه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/10/30/1943473_804.jpg

 رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دعوت سازمان ملل متحد از ایران برای حضور در ژنو 2 گفت‌:‌ ایران هیچ پیش‌شرطی را برای شرکت در این اجلاس نپذیرفته است.

بدهی دولت به بخش خصوصی از طریق فروش اموال و سهام صورت می‌گیرد/ حساسیت مجلس در هدفمندی یارانه‌ها
 سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: دولت در قانون بودجه سال ۹۳ می‌تواند از طریق فروش اموال دارایی‌ها و سهام بدهی خود را به شرکت‌ها، تعاونی‌ها و شهرداری‌ها پرداخت کند.

تصاویر "تعلیق" غنی‌سازی 20 درصد در نطنز

 توليد اورانيوم 20 درصد از امروز از سوی ایران قطع و خطوط ارتباطي در اين تاسيسات متوقف و رقيق‌سازي اورانيوم 20 درصد نيز آغاز شد.

ایران مقصدی دوباره برای اپوزیسیون نیست/ حافظه تاریخ ایران "ابراهیم نبوی‌ها" را در خود ثبت کرده است
 دبیرکل جامعه اصناف و بازار گفت: برگشت دوباره اصلاح‌طلبان اپوزیسیون با هزینه‌های استکبار به کشور، هزینه دیگر برای نظام ایجاد می‌کند و به طور قطع ایران مقصد دوباره‌ای برایشان نخواهد بود.

انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود
 نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: علیه انقلاب ما انواع شیطنتها انجام شده است زیرا انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی و خداخواه بود که به برکت اسلام و رهبری نواب پیامبر و معصومین به پیروزی نائل آمد.

نظارت مستمر از دستگاه‌های دولتی مانع ظهور فساد و ویژه‌خواری است
 سازمان بازرسی کل کشور به عنوان نوک پیکان نظارت قوه قضائیه و دیگر نهادها می‌توانند از طریق نظارت مستمر و بازرسی‌های مختلف و دوره‌ای از بروز و ظهور فساد و ویژه‌خواری در دستگاه‌های دولتی جلوگیری کنند.

لزوم پرهیز از انتقادات نابه‌جا از دولت / آغاز سونامی مرگ در خوزستان
 نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی انتقادات از دولت یازدهم گفت‌:‌در شرایط فعلی باید از انتقادات نابه‌جا از دولت پرهیز کرد.

رفع گرسنگی در جهان نیازمند عزم و مشارکت جهانی است

وزیر کشور با اعلام آمادگی ایران برای گسترش همکاری‌ها با سازمان جهانی غذا و بهبود بیشتر وضعیت معیشتی و بهداشتی مهاجرین، حل مشکلات مهاجرین و رسیدگی به امور آنها را نیازمند برنامه‌ریزی منظم و عزم جهانی دانست.

آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از سامانه‌های حمل و نقل ریلی شهری و حومه ابلاغ شد

 با تصویب هیئت وزیران، آیین نامه اجرایی قانون حمایت از سامانه های حمل و نقل ریلی شهری و حومه ابلاغ شد.

احکام متهمان پرونده بیمه ایران صادر شد
 سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: رای متهمین پرونده بیمه ایران صادر شده اما چون هنوز قطعی نیست نمی‌توان جزئیات آن را بیان کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار