سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری طرح مهر تندرستی در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، حجت الاسلام حسن امیری اظهار داشت: طرح مهر تندرستی در راستای اجرای نیات امینانه واقفان ، 29 دیماه مصادف با میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در سراسر کشور اجرا شد

وی تصریح کرد: طرح ملی مهر تندرستی برای اولین بار به صورت متمرکز در سرتاسر کشور به طور همزمان برگزار گردید.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: هر یک از استانها موظف بودند با استخراج نیات واقفانی که موقوفه خود را با نیت ارائه خدمات درمانی انجام داده اند، طرح مهر تندرستی را به میزان مبلغ نیت مرتبط اجرا نمایند.

وی افزود: در این راستا، در روز 17 ربیع در دو بیمارستان حضرت زهرا(ص) خیابان زینبیه و کلینیک درمانی مسجدالرسول(ص) واقع در مرداویج خدمات مورد نیاز را ارائه دادند.

امیری بیان کرد: در این مراکز ، ویزیت رایگان به همراه کمک هزینه دارویی برای خانواده های بی بضاعت انجام گرفت.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه صحبتهای خود به دیگر برنامه های این طرح اشاره و بیان کرد: راه اندازی ایستگاه سلامت در جوار امامزادگان شاخص در استان اصفهان، عیادت از بیماران ، برگزاری نشست های تخصصی در خصوص اشاعه فرهنگ موقوفات خدماتی درمانی، تجلیل از واقفان حوزه سلامت در نماز جمعه و بازدید از واقفان و متولیان موقوفات درمانی از جمله برنامه های این طرح بود که در این روز مبارک اجرا شد./ش

برچسب ها: اصفهان ، ویزیت ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.