علی مرادخانی معاون هنری وزارت ارشاد در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر موسیقی گفت: امیدواریم ممنوعیت هنرمندان را به طور کامل برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در مراسم تودیع و معارفه "علیرضا پاشایی" سرپرست سابق و "پیروز ارجمند" مدیر عامل جدید دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که دقایقی پیش در تالار رودکی برگزار شد، حمید رضا نور بخش مدیر عامل خانه موسیقی در این مراسم گفت: خوشحالیم که این مسئولیت به اهلش سپرده شد.  


 
وی ادامه داد: مطالبات هنرمندان به مرکز موسیقی، ارتقای سطح فعالیت‌های هنری در مرکز موسیقی و مباحث مربوط به مجوز از جمله مواردی است که امیدواریم در دوران مدیریت جدید به آنها اهمیت بیشتری داده شود و مسیر دشواری که برای گرفتن مجوز در گذشته وجود داشته برداشته شود.   
 
علی مراد خانی معاون هنری وزارت ارشاد در این نشست اظهار داشت: ما برای مرکز موسیقی چند گزینه مد نظر داشتیم که در این مسیر نکته مهم برای ما برطرف شدن خلاء های موجود در آن بود.   
 
وی افزود: طبق نشست‌هایی که در چند ماه برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که فیروز ارجمند گزینه‌ی مناسبی برای دفتر موسیقی به شمار می‌رود.   
 
مراد‌خانی تصریح کرد: امیدواریم با کمک دوستان بتوانیم ممنوعیت را در یک سری از مباحث برای هنرمندان برطرف کنیم و به نقطه‌ای برسیم که هیچ ممنوع الفعالیتی نداشته باشیم.  

فیروز ارجمند مدیر عامل جدید دفتر موسیقی در این مراسم اظهار داشت: بقای موسیقی بر عهده ناشران است که ما باید از حق قانونی ناشران حمایت کنیم.   
 
وی افزود: طبق وعده‌ای که برای ارکسترها داده شده بود و با توجه به انجام شدن مطالبات امیدواریم کارهای نهایی طی 10 روز آینده انجام شود و پس از آن شاهد شکل گیری دوباره این ارکس‌ها باشیم.  

انتهای پیام/  اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.