رشت/

راه اندازی سایت گیل فجر برای انتشار اخبار دهه فجر

برای پوشش کامل خبری رویداد های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در استان گیلان سایت " گیل فجر" راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ رئیس روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: این سایت با هدف انتشار اخبار مربوط به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوم خرداد ماه امسال راه اندازی شد و تاکنون بیش از 200 خبر ، گزارش مکتوب و تصویری با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در آن منتشر شده است.

قاسم مصفا افزود : برای پوشش کامل اخبار مربوط به دهه فجر و برای نخستین بار در استان ، امسال 300 خبرنگار شاغل در رسانه های مکتوب و الکترونیک گیلان ساماندهی شده اند.

سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان، از حرکت کاروان خبری دهه فجر خبر داد و اظهار داشت : خبرنگاران عضو این کاروان با سفر به شهرها و روستاهای استان و دیدار و گفتگو با مدیران و قشرهای مختلف مردم جلوه‌های با شکوه حضور مردم به‌ویژه در آئبن های 12 و 22 بهمن ماه را منعکس می کنند.

وی از برگزاری جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی " فجر " در گیلان خبر داد و یادآور شد: امسال این جشنواره با حضور رسانه های گیلان ، مازندران ، گلستان ، زنجان ، قزوین و اردبیل نیمه دوم اسفند ماه در رشت برگزار می‌شود. /.



انتهای پیام/
برچسب ها: سایت ، گیل ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.