عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه اخیرا رویکردی در برخی از رگه‌های دولت مشاهده می‌شود که سرانجام به دیکتاتوری ختم خواهد شد گفت: مردم جواب این غرور و خودبرتربینی‌ها را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز دوشنبه طی اخطاری با استناد به اصل 84 قانون اساسی گفت: نمایندگان می‌توانند در مسائل خارجی و داخلی اظهار نظر کنند.

وی افزود: مشاور ارشد رئیس‌جمهور و رئیس حوزه مشاوران رئیس دولت که جزو خانواده ایثارگر و برادر شهید است اخیرا مطالبی را عنوان کردند به طوری که گفته‌اند کسانی که به روحانی رای ندادند به دنبال قانون نبوده و از قانون شکنان حمایت کرده‌اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: به نظر این تعبیر، تعبیر خیلی خاصی بود که جامعه رسانه به راحتی از کنار آن گذشتند چراکه یک توهین به شعور ملت ایران بود.

نماینده تهران ادامه داد: مردم جواب این خودبرتربینی‌ها را خواهند داد همانطور که در سال 84 و 88 جواب آن را دادند، همانطور که در انتخابات مجلس هفتم، هشتم و نهم جواب آن را دادند، همانطور که در انتخابات دور دوم، سوم و چهارم شورای اسلامی شهر و روستا جواب آن را دادند.

نماینده تهران تاکید کرد: این رویکرد که اخیرا در برخی از رگه‌های دولت مشاهده می‌شود سرانجام به یک دیکتاتوری ختم خواهد شد.

وی افزود: این رگه‌هایی بود که در برخورد با منتقدان توافق ژنو می‌بینیم، رگه هایی که در عزل و نصب‌های گسترده و بعضا بدون ضابطه و سیاسی می‌بینیم، رگه‌هایی در اظهارنظری مبنی بر انحلال مجلس دیده می‌شود، رگه‌هایی مبنی براینکه لبوفروش و راننده تاکسی اجازه اظهارنظر راجع به مسائل مهم کشور را ندارد، می‌بینیم، رگه‌هایی در تشکیل مجلس یک دست و به عبارتی تشکیل پارلمانی با وکیل‌الدوله‌ها می‌بینیم.

بذرپاش اظهار داشت: جا دارد رئیس‌جمهور نسبت به این موضوع به همکاران خود تذکر دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در بخش دیگر اخطار خود گفت: چرا مردم و مجلس برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای نامحرم هستند.

وی افزود: همانطور که دولتمردان آمریکا به سنا اطمینان دارند دولتمردان ما نیز باید به مجلس و نمایندگان آنها اعتماد داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تهران ، جلسه ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار