در صحن علنی امروز سوال دو نماینده مجلس از وزیر دادگستری در مورد عدم جدیت در برخورد با مفسدان اصلی اقتصادی از سوی هیئت رئیسه اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سوال نمایندگان مشهد و بروجرد از وزیر دادگستری در مورد علت عدم جدیت در برخورد با مفسدان اصلی اقتصادی توسط هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

علیرضا منادی سپیدان عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز دوشنبه از اعلام وصول دو سوال نماینده مجلس خبر دادو گفت: سوال ملی مشترک جواد کریمی قدوسی و بهرام بیرانوند نمایندگان مشهد و بروجرد از وزیر دادگستری در خصوص علت عدم جدیت در برخورد با مفسدان اصلی اقتصادی اعلام وصول می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در راستای تحقق اصل 55 قانون اساسی و در اجرای بند یک ماده 220 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گزارش تفریغ بودجه سال 1391 به عنوان بیست و چهارمین گزارش تفریغ بودجه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دومین گزارش متوالی در دوره نهم مجلس از سوی دیوان محاسبات رسیده که اعلام وصول می‌شود.

وی در پایان گفت: طبق قانون این گزارش باید تا 30 دی ماه به مجلس ارسال می‌شد که زودتر از موعد مقرر بوده و جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایندگان ، مشهد ، بروجرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار