مدیر خانه شهریاران جوان ازانتقال تجربیات مدیران شهریاران جوان شهر تهران به مشاوران جوان شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌های کشور‌ خبرداد.

حسن اشتری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: دومین همایش راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران با حضور روسای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، اعضای مجمع مشورتی بانوان شورای اسلامی مرکز استان‌ها و معاونین امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری‌ها،  مدیران سلامت، ورزش و نمایندگان جوان شهرداری‌های مراکز استان‌ها به میزبانی شهرداری تهران در تاریخ 2 و 3 بهمن برگزار می‌گردد.

اشتری تصریح کرد: در بیست و ششمین نشست معاونان اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهرها و مراکز استان‌ها که سال گذشته در شهر زاهدان برگزار شد، مصوب گردید تا در 30 مرکز استان کشور‌ موسسه خانه شهریاران جوان تاسیس گردد.

به همین منظور و هم زمان با برگزاری دومین همایش راهبردهای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرهای ایران، خانه شهریاران جوان شهر تهران میزبان مشاوران جوان شهرداران و مسئولین راه‌اندازی خانه شهریاران درکلان شهرها و مراکز استان‌هاست که با برگزاری کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و همچنین بازدید از مراکز خانه شهریاران جوان نسبت به تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات اقدام نماییم.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان گفت هدف اصلی از برگزاری این برنامه هم‌افزایی و انتقال تجربیات خانه شهریاران جوان تهران با مسئولین راه اندازی این خانه در دیگر استان‌هاست.
مدیر خانه شهریاران جوان افزود یکی از میهمانان حاضر در این کارگاه‌ها دکتر گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان در وزارت ورزش و جوانان هستند.

افتتاحیه این نشست 2 بهمن ساعت 9 در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: خانه ، شهریاران ، استان ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار