جانشین انتظامی استان ایلام از متلاشی شدن یک باند پنج نفره پخش کننده مواد مخدر و کشف بیش از 45 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ سرهنگ  حسن سماواتی با اعلام این خبر گفت: به دنبال اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت گسترده یک باند پخش کننده مواد مخدر که قصد پخش بیش از 45 کیلوگرم تریاک را در بین استان های ایلام و کرمانشاه را دارند مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
جانشین انتظامی ایلام ادامه داد: ماموران پلیس ایلام با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ضمن اطلاع از ورود قاچاقچیان با دو دستگاه خودو ماکسیما و پژو 405 به حوزه استحفاظی استان ایلام به صورت نامحسوس به تعقیب آنان پرداختند.
سماوانی افزود: سرانجام پس از یک عملیات تعقیب و گریز چند ساعته سوداگران مرگ خودرهای آنان متوقف و سرنشینان دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه از خودروهای توقیف شده مقدار 45 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد افزود: در این عملیات که با تیراندازی به سمت قاچاقچیان همراه بود هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشت.
سماواتی در ادامه با هشدار به سوداگران مرگ اظهار داشت: پلیس مصمم است با افرادی که با پخش مواد مخدر به صورت خرد و کلان قصد داشته باشند جوانان این مرز و بوم را به دام اعتیاد بکشانند به شدت برخورد خواهد کرد.
سماواتی افزود: در این عملیات موفق که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه صورت گرفت، متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.