در ادامه مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین ودر ونگن سوئیس پینترال فرانسوی در رقابتی سخت و دیدنی با مارسل هیرشر اتریشی اول شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این مسابقات و در رشته مارپیچ کوچک در منطقه ونگن که همچون کیتزبول در اتریش کانون توجه رسانه ها و قهرمانان در جهان است، پینترال فرانسوی در رقابتی سخت وبا اسکی هیجانی در مانش دوم گوی سبقت را از هیرشر اتریشی مدافع قهرمانی فصل ربود و اول شد.

فیلیکس نویرتر اسکی باز جوان آلمانی و از شاگردان مارکوس واس مایر دارنده مدال طلای المپیک زمستانی لیل هامر دوم شد و مارسل هیرشر اسکی باز یکه تاز اسلالوم جهان با مرتکب اشتباه در 3 دروازه پایانی علیرغم در اختیار داشتن جایگاه 1در مانش اول به مکان سوم سقوط کرد.
 


این مسابقات در ونگن سوئیس و از جمعه 4 بهمن در کیتزبول اتریش کانون توجه علاقمندان به ورزشهای زمستانی است و در طول تاریخ برگزاری 100 ساله مسابقات رسمی فدراسیون جهانی دارای بیشترین رکورد تماشاگر بوده است.

در رده بندی کلی جام جهانی اسکی آلپاین پس از 18 رقابت از 34 مرحله فصل ، اکسل لوند اسویندال از نروژ با 757 امتیاز در صدر باقی ماند و مارسل هرشر از اتریش با 675 امتیاز دوم است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار