مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با تأکید بر اینکه حاصل جمع ایمان با سنت الهی، اعتماد به نفس مردم و مسئولان و پیروی از منویات رهبری به ما می‌گوید که راه برون‌رفت از مشکلات، استحکام در ساخت درونی نظام است، گفت: مسئولانی که پس از جنگ تحمیلی، لباس رزم را از تن بیرون آورده به این خیالند که زمان بزم فراهم شده است، باید پاسخگوی بعضی مشکلات باشند.

"عبدالرضا هادی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه امروز وقت آن فرا رسیده که گفتمان انقلاب اسلامی را به جهان ثابت کنیم، اظهار داشت: مسئولانی که پس از جنگ تحمیلی، لباس رزم را از تن بیرون آورده به این خیالند که زمان بزم فراهم شده است، باید پاسخگوی بعضی مشکلات باشند.

مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد اضافه کرد: کسانی که تشخیص ندادند که جبهه‌ای جدید از مبارزه گشوده شده است و جنگ فرهنگی، علمی و اقتصادی جای خود را به جنگ نظامی داده است، دچار خودگم‌کردگی شده‌اند و مشکلات داخلی و خارجی امروز را تشدید کرده‌اند.

هادی‌زاده تصریح کرد: راه حل مشکلات اقتصادی در تقویت بنیه اقتصاد داخلی، حاکمیت اقتصاد پربرکت اسلامی، حمایت از دانشگاه‌ها و تولیدات علمی، ترویج سبک زندگی اسلامی ودر یک کلمه استحکام ساخت درونی قدرت نظام است که لازمه آن سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه می‌باشد.

وی تأکید کرد: بیداری دانشجویی که یکی از مؤلفه‌های اصلی‌اش، پیروی کامل و نه گزینشی از خط امام(ره) و آرمان‌های ایشان است، باور دارد که مذاکره نمی تواند از اهمیت استفاده از ظرفیت‌های داخلی بکاهد.

مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با تأکید بر اینکه دراین پیچ بزرگ تاریخی نباید وعده‌های صادق الهی را فراموش کنیم، بیان داشت: نباید غرق موج واقعیت‌های ساخته دست دشمن شویم، گویی که مشکلات و حربه‌های دشمن بزرگ‌تر از خواست و اراده خداست.


هادی‌زاده با بیان اینکه در راه مبارزه با هجمه‌های دشمن باید ابتدا از خدا کمک بخواهیم تا خدا ما را یاری کند، افزود: مردم جهاد در راه خدا را فراموش نکرده‌اند چون می‌دانند پس از تحمل سختی‌ها هدایت و کمک‌های خدا از راه میرسد؛ پس باید قدم‌ها در این راه را محکم و استوار برداشته و الگو بودن اسلام در مباحث علمی و اقتصادی را به جهان نشان دهیم که این امر با همت جمعی مردم و مسئولان در قانون‌گذاری و اجرای آن، مقدر می‌شود.

وی تأکید کرد: حاصل جمع ایمان با سنت الهی، اعتماد به نفس مردم و مسئولان و پیروی از منویات رهبری به ما می‌گوید که راه برون‌رفت از مشکلات، استحکام در ساخت درونی نظام است.

مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: یکی از مباحث محوری که اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان پیگیر آن بوده، برطرف کردن مشکلات با تکیه بر استحکام ساخت درونی نظام است که در همین راستا، همایش سراسری "بیداری دانشجویی و استحکام ساخت درونی نظام" به میزبانی دانشگاه یزد و با حضور اساتید انقلابی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار