رقابتهای بین المللی جام فجر تنیس روی میز در دو بخش مردان و زنان از سوم بهمن ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای بین المللی جام فجر تنیس روی میز از سوم بهمن ماه در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تهران آغاز می شود در این گزارش 8 بازیکن برتر از نظر جایگاه در رتبه بندی فدراسیون جهانی از بین 12 کشور شرکت کننده مشخص شده است که پیش بینی می شود نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات نیز از میان این پینگ پنگ بازان باشند.
 
براین اساس، در بخش مردان، نوشاد عالمیان با  رنکینگ 63 بهترین جایگاه را از میان سایر بازیکنان حاضر در جام فجر از آن خود دارد، بعد از وی عمر عصار از مصر با رنکینگ 72 ، احمد صالح از مصر با رنکینگ 178  حضور دارند.
 
نیما عالمیان نیز با رنکینگ 279 چهارمین بازیکن برتر این پیکارها ست.
 
سانیل شتی (هند) با رنکینگ 281، محمد البیلی (مصر) با رنکینگ284،سایتان (هند) با رنکینگ 323 و مهران احدی (ایران)  بارنکینگ  356 نفرات پنجم تا هشتم هستند.
در بخش بانوان نیز، دینا مشرف از کشور مصر با رنکینگ 159 بهترین جایگاه را در رتبه بندی فدراسیون جهانی دارد، ریتا کارتای از مجارستان  با رنکینگ254 و نادین از مصر با رنکینگ 294، آگرول از هند با رنکینگ357 نفرات دوم و سوم، چهارم از نظر رنکینگ در بین بانوان شرکت کننده در جام فجر هستند.
 
ندا شهسواری بارنکینگ  485 پنجمین بازیکن برتر در فجر کاپ امسال به شمار می رود هرچند بانوان ایران با توجه به تعداد محدود مسابقات بین المللی که شرکت می کنند در جایگاه واقعی خود در رتبه بندی فدراسیون جهانی قرار نگرفته اند.

پس از وی پوجا از هندبا رنکینگ 495، فرح عبدالعزیز از مصر  با رنکینگ 543 و محجوبه عمرانی با رنکینگ 547 قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، رنکینگ ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار