ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: بانک اطلاعات دوام و ایمنی به منظور ثبت گزارش عملکرد و مستندات خانه‌های دوام و ایمنی در منطقه 19 راه اندازی خواهد شد.

 محمد باقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بانک اطلاعات دوام و ایمنی با ثبت گزارش عملکرد و مستندات خانه‌های دوام و ایمنی محلات 13 گانه منطقه 19 با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه اداره سلامت شهرداری منطقه 19 ستاد مدیریت بحران این منطقه راه اندازی خواهد شد.

این طرح به منظور ثبت اطلاعات و مستندات گزارش عملکرد تعداد اعضای گروه‌های دوام و برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

علیزاده با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح مدیران خانه‌های دوام و ایمنی موظفند با ارائه گزارش هفتگی عملکرد خانه‌های دوام، اطلاعات، مستندات و آمار اعضای گروه‌های دوام و نحوه‌ی برگزاری دوره‌های آموزشی در محلات 13 گانه منطقه 19، اطلاعات موجود در خانه‌های دوام و ایمنی را به ستاد مدیریت بحران منطقه 19 به منظور ثبت در بانک اطلاعات دوام و ایمنی این منطقه ارائه دهند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری جلسات بررسی نحوه‌ی عملکرد خانه‌های دوام و ایمنی هر ماه یکبار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19، تهیه اطلاعات، مستندات، آمار اعضای گروه‌های دوام و نحوه‌ی برگزاری دوره‌های آموزشی در محلات 13 گانه منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.

علیزاده در پایان با اشاره به اجرای این طرح گفت: در حال حاضر 12 خانه دوام و ایمنی با تشکیل گروه‌های دوام با عضویت 55 داوطلب واکنش اضطراری در محلات منطقه 19 وجود دارد./
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: راه اندازی ، بانک ، دوام ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار