بازگشت DAEWOO به ایران

به رغم تحریم های بین المللی و ایجاد موانع و محدودیتهای مختلف برای تولیدکنندگان داخلی، نخستین تلویزیون هوشمند با سیستم عامل اندروید با همکاری شرکت دوو کره جنوبی در ایران تولید و طی مراسمی با حضور خبرنگاران و جمعی از هنرمندان در هتل آزادی تهران رونمایی شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ گروه صنعتی انتخاب با انجام مطالعات دقیق و کارشناسی در بازار ایران به دنبال تولید محصولاتی با کیفیت و متناسب با خواست و نیاز مصرف کنندگان است. در ادامه این مراسم آرین توتونچی مدیر بازار یابی گروه صنعتی انتخاب به معرفی امکانات و قابلیت های این تلویزیون پرداخت.





معاون بازرگانی شرکت انتخاب این تلویزیون را یکی از جذاب ترین نمونه های Smart TV تولید شده در بازار ایران دانست چرا که تقریبا بیشتر خانواده های ایرانی در هر مقیاس سنی و تحصیلی، از سیستم عامل اندروید در تلفن های همراه خود استفاده کرده اند و بهره گیری از این تلویزیون با سیستم عامل اندروید، می تواند نکته جذابی برای مصرف کننده باشد.








وی در ادامه با اشاره به اینکه بارها اتفاق افتاده که با خرید یک محصول جدید در زمینه صوتی و تصویری، به علت ناآشنایی مصرف کننده با نحوه استفاده از آن و ابزارهای پیچیده محصول، برخی از امکانات جذاب محصول، مورد استفاده قرار نگرفته، تاکید کرد که در این تلویزیون که از جدیدترین سیستم عامل اندروید بهره می برد، دسترسی آسان به تمامی امکانات، مشابه تلفن های همراه، امکان پذیر خواهد بود.
 گفتنی است تلویزیون سه بعدی هوشمند دوو ابتدا در دو سایز 42 و 47اینچ روانه بازار می‌شود و در فروردین ماه سال آینده سایز 55 اینچ این تلویزیون نیز در اختیار مصرف کننده ایرانی قرار خواهد گرفت. قیمت مدل 55 اینچی نزدیک به 7 میلیون تومان و مدل 47 اینچ در حدود 4 میلیون و 600 هزار تومان اعلام گردید.

گزارش از: حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، تلویزیون ، دوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mdiefn
۰۱:۱۶ ۳۰ دی ۱۳۹۲
آقا این تلویزیون عالیه!!!
همین47 اینچیه رو بذارین تو نایلون میبرمش!چشمه گرفته!!!
دمتون گرم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۹ دی ۱۳۹۲
خوبه اما گرونه به راحتی و هزینه ی خیلی کمتری میشه یه تلویزیون عادی رو با یه مینی کامپیوتر به سیستم عامل آندروید مجهز کرد