دبیر جشنواره باید بیش از یک سال مدیریت را بر عهده گیرد تا ثبات نسبی بر آن حاکم شود.

علی توکل‌نیا کارگردان سینما، در خصوص برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به روی کار آمدن دولت جدید حال و هوای سینمای ایران رو به پیشرفت است.  
 
وی افزود: جشنواره سی و دوم، جشنواره‌ای پربار است که البته باید بدانیم تولیدات مربوط به دولت قبل بوده و رویکرد سینمای امروز را باید در سال آینده شاهد باشیم.  
 
توکلی اظهار داشت: حضور آثار متعددی از فیلمسازان نامی و جوان جای خوشحالی دارد که باید مورد توجه داوران و مسئولان قرار گیرد تا جوانان دچار سرخوردگی در نمایش تولیداتشان در پرده سینما نشوند.  
 
وی در خصوص "رضا داد" تصریح کرد: "علیرضا رضاداد" مدیری خوب، با تجربه و آشنا با تمام مسائل سینما است و همچنین ارتباط خوبی با سینما گران دارد که این خود قدمی مثبت در پیشرفت سینما وتولیدات آن است.  
وی در مورد تغییرات متوالی مدیران سه دوره جشنواره گذشته عنوان کرد: متاسفانه در سه دوره گذشته جشنواره فیلم فجر دبیران یکی پس از دیگری تغییر کردند که این خود منجر به گسستگی مقررات موجودند.  
 
وی افزود: مدیریت‌ها باید بیش از یک سال باشد تا مقررات جشنواره فجر که یکی از مهمترین جشنواره‌های کشور است به ثبات نسبی برسد و نتیجه خوب و مثبتی را به همراه داشته باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم شاهد برگزاری جشنواره باشکوهی در سی و دومین سال برگزاری آن باشیم.  
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار