ادغام دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور با شهید بهشتی همانند ادغام دانشگاه ایران با تهران کاری عجولانه و مخرب بود که رشد علمی کشور وبیلان اموزشی کشور را نشانه گرفته بود وکمیسیون آموزش وتحقیقات سعی دارد این مشکل را هر چه سریع تر رفع نماید.

جواد هروی رئیس کمیته آموزش عالی مجلس در گفت وگو باخبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  ادغام دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور با شهید بهشتی همانند ادغام  دانشگاه ایران با تهران کاری عجولانه و مخرب بود که رشد علمی کشور و بیلان  آموزشی کشور را نشانه گرفته بود وکمیسیون آموزش وتحقیقات سعی دارد این  مشکل را هر چه سریع تر رفع نماید.  

وی گفت:تا قبل از موضوع ادغام دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور با دانشگاه شهید بهشتی شاهد فارغ التحصیلی نیروهای متخصص در حوزه آب و برق در این دانشگاه بودیم اما این اقدام کاملا غیر کارشناسی ماهیت اصلی دانشگاه عباسپور را از بین برد.  

وی با بیان اینکه کمیسیون آموزش مخالف با ادغام یا انتزاع دانشگاه هاست خاطر نشان کرد: ادغام یا انتزاع دانشگاه‌ها باید مبتنی بر نگاه کارشناسانه باشد.  

وی تصریح کرد:نباید سلایق سیاسی افراد آموزش کشور را نشانه بگیرد و آسیب به بدنه علمی کشور و تربیت نیروهای متخصص منجر شود.  

وی یاد آور شد: کمیته آموزش عالی مجلس جلساتی را با وزیر نیرو داشته و به جد پیگیر رفع مشکلات به وجود آمده برای دانشگاه‌های عباسپور و شهید بهشتی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار