خبرنگار سی ان ان از کشته و زخمی شدن حدود 100 نفر در انفجارهای شنبه در عراق خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان شمار کشته و زخمی های انفجارهای روز شنبه در بغداد را حدود یکصد نفر اعلام کرد.

مایکل هولمز، در گزارشی از بغداد، در پاسخ به این پرسش که آیا انفجارها همچنان ادامه دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه ظرف یک ساعت اخیر دیگر صدای انفجار در شهر به گوش نرسیده است. اما تا یک ساعت پیش انفجارهای فراوانی یکی پس از دیگری شهر را به لرزه در می آورد.

فقط شش خودروی بمب گذاری شده حدود بیش از یک ساعت پیش در اینجا منفجر شدند و این چیزی است که در محله های زیادی در نقاط مختلف شهر شاهد آن هستیم. طبق اعلام نیروی پلیس عراق آمار کشته شدگان این انفجارها تا این لحظه نوزده نفر بوده و هفتاد و چهار نفر نیز زخمی شده اند. در یکی از این موارد انفجار که در شمال غرب بغداد رخ داد، در ابتدا یک خودروی بمب گذاری شده منفجر شد و پس از آن افرادی مسلح با نیروهای امنیتی درگیر شدند و تیراندازی میان آنها درگرفت.

طبق گزارش های بدست آمده این تیراندازی همچنان ادامه دارد و دستکم یک مأمور پلیس نیز جان خود را از دست داده است. هولمز در ادامه گفت: البته همانطور که در هفته ها و ماههای اخیر شاهد آن بوده ایم، عمده ی درگیری ها در استان انبار در غرب بغداد و همچنین در رمادی و فلوجه در جریان بوده است و این درگیری ها همچنان در این مناطق ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار