کشف دو دستگاه رايانه جاسوسی در مرز لبنان با فلسطين اشغالی

نیروهای امنیتی لبنان دو دستگاه رایانه که روی آنها نوشته‌هایی به زبان عبری وجود داشت نزدیک حصار مرزی و در نزدیکی شهرک العدیسه در جنوب لبنان که با فلسطین اشغالی هم مرز است، پیدا کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آلمان، فرماندهی ارتش لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: واحد گشتی اندونزیایی که در چارچوب نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل متحد در جنوب لبنان فعالیت می کند در ساعت 12 ظهر روز شنبه شیء مشکوکی نزدیک حصار مرزی چسبیده به شهرک مرزی العدیسه پیدا کرد.

این بیانیه می افزاید: فورا واحد گشتی ارتش لبنان در محل حضور یافت و به شناسایی این شیء مشکوک پرداخت. مشخص شد شیء مشکوک دو دستگاه رایانه است که روی آنها نوشته هایی به زبان عبری وجود دارد.

بر اساس این بیانیه، تلاش برای برطرف کردن ابهامات مربوط به این رایانه ها با هماهنگی نیروهای سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان (یونیفل) ادامه دارد. 

در همین حال آندریا تنتی سخنگوی یونیفیل اوضاع در شهرک العدیسه را پس از پیدا شدن این شیء مشکوک، آرام توصیف کرد و گفت با دوطرف توافق شده است که یونیفیل به بررسی محل پیدا شدن این رایانه ها بپردازد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار