تظاهرات مسالمت آمیز در مناطق مختلف بحرین علیه رژیم آل خلیفه ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی اللؤلؤه، در مناطق مختلف بحرین تظاهرات گسترده ای در محکومیت حملات به مساجد برگزار شد. در این حال نیروهای امنیتی بحرین تظاهرکنندگان را سرکوب کردند. 

پرچم های بحرین و عکس های بازداشت شدگان، تنها سلاح تظاهرکنندگان مسالمت جو است .تظاهرکنندگان در مناطق مختلف به میدان ها آمدند و از دولت خواستند اصلاحاتی ایجاد کند.  جنبش جوانان الدراز با شعار «زخمی های ما در خطر هستند» نزدیک محل شهادت فاضل العبیدی تظاهرات کردند و از دستگاههای امنیتی خواستند هر چه سریعتر سرنوشت دو نفر از شهروندان این منطقه به نام های فاضل عباس مسلم و صادق جعفر العصفور را مشخص کنند.  در مقابل زنان در منطقه نبی صالح تظاهرات و تاکید کردند به راه شهدای انقلاب بحرین ادامه می دهند. 

بحرینی ها در منطقه شهرکان نیز تظاهرات شبانه برگزار و حملات به مساجد را محکوم کردند.  نیروهای امنیتی بحرین تظاهرکنندگان را در خیابان های منطقه سنابس سرکوب کردند و تحت تعقیب قرار دادند. تظاهرکنندگان شعارهای مسالمت آمیز سردادند اما نیروهای امنیتی که به سلاح مجهز بودند به مناطق مسکونی گاز اشک آور شلیک کردند.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار