تقدیر وزیر آموزش و پرورش از معلم فداکار مریوانی

ظهر امروز ماهان رحیمی به همراه معلم فداکار خود به دیدار وزیر آموزش و پرورش رفتند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی محمدیان معلم پایه دوم دبستان شیخ شلتوت شهر مریوان که برای همدردی با دانش آموز خود مو‌های سرش را تراشیده بود ، امروز به همراه ماهان دانش‌اموز خود به دیدار علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش رفت.

دراین دیدار فانی ضمن تشکر از معلم مریوانی گفت : همانطور که مردم مطلع هستند مردم هزینه درمان ماهان رحیمی را متقبل شده‌اند و امیدواریم که مسئولان درمان به خصوص وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی درمان این دانش‌اموز عزیر را متقبل شود.

در این دیدار محمد علی محمدیان ، معلم مریوانی نیزعلت تراشیدن موی سر خود را همدردی با دانش‌اموز  خود که به دلیل اختلال در سیستم ایمنی بدن دچار ریزش مو شده بود اعلام داشت.

همچنین ماهان دانش‌آموز کلاس دوم دبستان در این دیدار با الگو گرفتن از معلم خود گفت: که می‌خواهد درآینده همانند آقای محمدیان معلمی فداکار شود.

گفتنی است ؛ ماهان رحیمی دانش آموز کلاس دوم دبستان شیخ شلتوت مریوان به دلیل اختلال در سیستم ایمنی بدن، موهای سرش ریخت و تاکنون دلیل آن نیز مشخص نشده است و معلمش نیز به جهت تقویت روحیه این دانش آموز اقدام به تراشیدن موهای سر خود کرد.
انتهای پیام/

برچسب ها: معلم ، اختلال ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار