رئیس اداره برنامه ریزی منطقه یک گفت: در راستای برگزاری جشنواره شکوفا و به منظور تبادل نظر دبیران وبلاگ نویسی پنجمین نشست هم‌اندیشی وبلاگ نویسیان مناطق 22 گانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران قویدل مدیر اداره برنامه ریزی منطقه یک افزود: در این نشست که در دی ماه سال جاری با حضور ضیایی پرور دبیر علمی کانون وبلاگ نویسی، قویدل جانشین دبیر اجرایی کانون وبلاگ نویسی، نمک دوست مدیر بخش پژوهشی و آموزشی همشهری و با حضور دبیران هادی وبلاگ نویسی مناطق 22 گانه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی همشهری برگزار شد، نحوه عمکلرد دبیران هادی وبلاگ نویسی در راستای ثبت کانون‌ها و بررسی نوع تبلیغات صورت گرفته بررسی شود و شرکت کنندگان گزارش از فعالیت‌های انجام شده از نشست قبلی تاکنون ارائه نمودند و نقطه نظرات وپیشنهادات خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره شکوفا را بیان کردند.
 
در ابتدای این نشست نمک دوست مدیر بخش پژوهش و آموزش همشهری به روند مشارکت‌های مردم در رسانه‌های عمومی اشاره کردو به بیان تاریخچه تولید وبلاگ از زمان شروع روزنامه‌نگاری تا زمان حال که به وسیله بهره وری از اینترنت توسط شبکه‌های اجتماعی عرضه می‌گردد ؛ پرداخت.
 
نمک دوست با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: چیزی که ما امروز به عنوان وبلاگ می‌شناسیم برگرفته از 5 اختراع پیشین است و وبلاگ سوار بر این اختراعت به صورتی که ما امروز شاهد آن هستیم در اختیار وبلاگ نویسان قرار دارد.
 
در ادامه ضیایی پرور دبیر علمی کانون وبلاگ نویسی از مناطق یک، 3 و 5 به جهت عملکرد مطلوب، قدردانی به عمل آورد.
 
در پایان قویدل جانشین دبیر اجرایی کانون وبلاگ نویسی منطقه یک در ارتباط با برنامه‌های در حال اجرا تا زمان برگزاری جشنواره شکوفا مطالبی را بیان نمود و هدف اصلی این جشنواره را حمایت و شناسایی استعدادهای برتر دانست و بر اساس گزارشات تاکید کرد.
 
لازم به ذکر است، معرفی و ثبت نام وبلاگ‌ها سی‌ام دی ماه و زمان داوری و انتخاب آثار برگزیده 10 بهمن ماه و مراسم اختتامیه کانون وبلاگ نویسی در 15 بهمن ماه است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: وبلاگ ، جشنواره ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار