طرح مهر تندرستي در استان فارس اجرا مي شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس گفت: يكي از رسالت هاي بزرگ سازمان اوقاف و امور خيريه، نظارت و صيانت از نحوه اجراي صحيح و امينانه نيات واقفين خير انديش عرصه دارو و درمان و مراقبت لازم از اين اماناتي است كه عهده دار آن است.

حجت الاسلام حسيني افزود: به اين منظور طرح مهر تندرستي در استان فارس اجرا مي شود كه از برنامه هاي اين طرح، كمك به بيماران بي بضاعت و تامين دارو، درمان، هزينه بستري و ديگر هزينه هاي آنها است.

وي بیان کرد: در راستاي اجراي اين طرح، روز دوشنبه با حضور كارشناسان اوقاف و امور خيريه فارس در بيمارستان موقوفه پوستچي، پرونده بيماران بررسي خواهد شد، هزينه هاي درماني بيماران نيازمند از محل موقوفات منطبق با دارو و درمان تامين مي شود.

معاون فرهنگي و اجتماعي اداره كل اوقاف و امور خيريه فارس ادامه داد: جشن مهر تندرستي از روز يك شنبه 29 دي ماه، همزمان با ولادت با سعادت پيامبر اكرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور واقفين، خيرين و مسئولين حوزه سلامت و مردم خير و نيكوكار فارس در بقاع متبركه شاخص استان برگزار مي شود.

حجت الاسلام حسيني گفت: اين جشن باشكوه در شهر شيراز نيز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء روز يكشنبه، در بقعه متبركه شاه داعي الي الله (ع) برگزار مي شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، مهر ، تندرستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.