باشگاه فرهنگي ورزشي جوانه تهران احتمال دارد يک تکواندوکار ديگر از کشور آذربايجان را وارد مسابقات ليگ برتر امسال کند.

رحيم صالحي سرمربي تيم تکواندوي مجتمع فرهنگي ورزشي جوانه تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مي گويد: حدود دو هفته است که تمرينات تيم جوانه براي حضور در رقابت هاي دور برگشت ليگ برتر آغاز شده است و تا امروز ادامه دارد.

وي تصريح کرد: يک پيشنهاد از آذربايجان داريم و احتمالا به جز "رامين عزيزاف" آذربايجاني که عضو تيم حفاري است، تکواندوکاري ديگر از آذربايجان را براي ليگ برتر جذب کنيم.

وي ادامه داد: اين تکواندوکار آذربايجاني در وزن هشتم بازي مي کند و عضو تيم ملي است که براي دور برگشت به ايران مي آيد.

سرمربي تيم تکواندوي جوانه با بيان اينکه براي اين فصل از ليگ برتر از تکواندوکاران داخلي استفاده کرده است، گفت: دو فصل قبل از تکواندوکاران المپيکي تاجيکستان و ارمنستان هم استفاده مي کرديم اما به اين نتيجه رسيده ايم که بازکنان خودمان بهتر از خارجي ها در ليگ کار مي کنند.

صالحي در مورد ترکيب تيم جوانه در دور برگشت ليگ برتر عنوان کرد: در وزن اول محمد سليماني را داريم و يک بازيکن نوجوان را از تيم پايه باشگاه اضافه کرده ايم. در وزن دوم آرش درباره براي جوانه به ميدان مي رود. در وزن سوم ميلاد عباسيان خوب کار کرده و پوريا افشار هم از تيم نوجوانان آمده و در وزن چهارم نيز سيد حسين احساني با عملکرد خوبش در نيم فصل اول تنها يک باخت برابر اسبقي داشته است.

وي ادامه داد: در وزن پنجم شاهين ماستري فراهاني هر روز بهتر از قبل مي شود، عيسي بگلو هم در وزن ششم خوب کا کرده است. در وزن هفتم هم مهدي قرباني و اصغر برزگري آماده هستند که برزگري بعد از رفع آسيب ديدگي اش به تيم اضافه مي شود. همچنين در وزن هشتم پوريا مراديان و روح اله طالبي حضور دارند که طالبي نخستين بازي اش را در ليگ براي تيم جوانه انجام خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار