معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: برای توسعه صادرات در مازندران نیاز به ایجاد مرکز تجاری در مسکو داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، علی احسانی در جلسه توسعه و برنامه‌ریزی استان مازندارن افزود : برای صادرات مرکبات استان مازندران با بخش‌های خصوصی وارد مذاکره شدیم.

معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: برای توسعه صادرات به ویژه مرکبات باید مرکز تجاری در مسکو و کشورهای CIS داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به ظرفیت مازندران در تولید مرکبات بیان داشت: می‌توانیم تا سقف 2 میلیارد تومان هم در این بخش صادرات داشته باشیم.

وی در ادامه از فعال شدن‌ کارگروه‌های تخصصی در مازندران خبر داد و گفت: برنامه جامع صادرات مرکبات باید به اتاق بازرگانی مازندران تکلیف شود.

در ادامه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به برنامه راهبری برای توسعه اشتغال در استان مازندران گفت: برای دست‌یابی به اهداف برنامه پنجم در ایجاد اشتغال نیاز به 6 هزار میلیارد تومان اعتبار داریم که بتوانیم 155 هزار شغل ایجاد کنیم.

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه نیاز مازندران به 6 هزار میلیارد تومان در بخش توسعه اشتغال قطعی است، افزود: از این میزان 3 هزار میلیارد تومان باید در سال 93 باید پرداخت شود.

وی تاکید کرد: برای دست‌یابی به اهداف تعیین شده سهم‌بری دستگاه‌های استان مازندارن باید مشخص شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال‌جاری بیش از 29 هزار شغل در مازندران ایجاد شد، بیان داشت: طرح خوداشتغالی در استان در حال انجام است./ش

برچسب ها: مرکز ، تجاری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.